[På hemmaplan]

Nu är vi på hemmaplan igen! Åh vad bra vi har haft det.
Ätit en massa gott, umgåtts, lekt och träffat släkt & vänner.
Så fina julklappar vi fick också! Resan avslutades med
magsjuka, förmodligen den värsta sort jag varit med om
tror jag! Oj vad vi kräktes jag och Fredrik. Men det första
positiva är att barnen klarat sig bra. Liam kräktes två gånger
och sen var det över. Tilde har än så länge klarat sig.
Det andra positiva är ju att viktminskningen fick en kickstart
med -3kg. Jo, det är ju en massa vätska och så också,
men man fick en rejäl rensning av allt det onyttiga som gömde
sig därinne i magsäcken. Jag o Anki som skulle goffa såhär
sista dagarna innan nyår, det är nog lika bra att låta bli nu!
Med undantag för nyårsafton då...

Nej, nu vill Liam läsa bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback