[Sömnbrist]

Nu har det varit några nätter med extreeemt lite sömn, och det känns
i både kropp och själ. Igårnatt somnade Tilde vid 00. Liam vaknar 4.
Vägrar somna om. Får honom att somna om vid 05.15 och jag somnar
kl 6 och vaknar 07.
Inatt fick Tilde en skrikattack vid 00.30. Hade då sovit oroligt sen vi gick
och la oss vid 22.30 så jag hade inte hunnit somna. Sen somnar jag om
vid 01.30. 05.30 vaknar Liam. Så summan av kardemummman är väl
8 timmars sömn på två nätter. Liam somnade dessutom inte förrän 21.30
igår då jag var själv med barnen, så han lär vara lagom rolig ikväll...
får hoppas att han sover en stund på dagis idag. Ungen vaknar banne mig
6 VARJE morgon, oavsett om han somnat 19 eller 22.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag lider med dig gumman.

Hugo var ju omöjlig dom första månaderna.

När han väl somnade så vaknade Maja och det var full fart.

Fick sova 2-4 timmar varje natt.

Levde i en dimma ett tag och hörde knappt vad folk sa.Det blir bättre.

Hugo vaknade 4 inatt och sen vaknade Maja vid 6.

Hoppas han inte börjar falla tillbaka i gamla vanor.

Han kan ju blivit väckt av Stefans väckarklocka men han brukar inte vakna av den.

Kan också vara att hans sömn stördes 2 ggr igår när vi var och handlade.

Han är lite känslig :-p

Dom är luriga dom små liven.

Hoppas du får sova mer snart.Kram

Postat av: Fia

Ja visst är dom underbara! Tyvärr vet jag inte om dom finns att köpa idag, vi har en hel låda med dom men dom är från när Stefan var liten... :-D kram kram

2009-12-11 @ 22:22:37
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: jojja

stackare. jag kan inte tänka mej hur det måste kännas för dej. Jag hopppas Liam blir mer morron trött å Tingeling somnar tidigare på kvällarna. Pusss

2009-12-12 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback