[Tid för sig själv]

Lilla skrotan somnade nyss. Klockan är mitt i natten. Jag är
trött och brukade alltid lägga mig vid 22 på kvällen. Nu får jag
härda ut tills lilla gumman somnat. Liam vaknar nog vid 6 imorgon,
han somnade så tidigt ikväll.

Egentligen, har jag ingenting att klaga över. Min bebis sover som
en ängel hela nätterna och har så gjort sen hon föddes. 3-åringen
kryper jag ner hos ett par gånger per natt men han är inte vaken
några längre stunder. Barnen är friska och glada.

Men, ibland så längtar jag efter den där lilla stunden bara för mig själv.
Som läget är däckar jag så fort Tilde somnat och sover tills Liam vaknar.
Visst sover Tilde på dagen när Liam är på dagis, men visst är det en
speciell känsla när de somnat för natten? En sån där härlig slappna-av-
känsla. Håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det är UNDERBART!!!!! :-D

Jag har ju turen att båda mina oftast somnar kl 19.00.

Då börjar MIN egentid.

Kram

Postat av: Eli

Håller helt klart med! Älskar dagarna med barnen, men kvällarna är heliga -det är MIN tid =)

2009-12-03 @ 09:37:51
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback