[Tillägnad Johanna Hällgren och Lena Bodén]

Jag sitter och är nostalgisk och lyssnar på gammal musik. Plötsligt
hittar jag den här och den för ju med sig ett väldigt speciellt minne.
Jag tänker på Bulgarien 2002 och på er partyprinsessor, Lena & Jojja.
Say no more, jag hoppas att ni också kan känna lite nostalgi när ni
hör denna :) Tack sötnosar, för att jag får bära med mig såna knasiga,
underbara, roliga, galna och framför allt kärleksfulla minnen med er
i bagaget!


Jag hoppas, att jag någon gång, får dansa till La Bomba med er igen, om det så ska vara på mitt eget vardagsrumsgolv, nyktra!!

och nu när jag hittat även denna så måste jag ju bara lägga upp den här med. Det här ÄR ju verkligen våran låt flickor. KJAERLIGHET!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Postat av: Lena

Det är fantastiskt! Humor och kärlek i en perfekt kombination. Vi har minnen vi tre som ingen kan ta ifrån oss. De upplevelser vi delat kommer för alltid att vandra i våra fotspår, på gott och ont. Jag önskar inte för en sekund att jag hade det ogjort, inte något av det jag gjort tillsammans med er två. Tack älskade ni. Ni sitter för alltid i en vrå av mitt hjärta, med era händer hårt sammanflätade.

2009-12-30 @ 22:45:19
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Eli

Den första minns jag med, va lite roligt på den tiden -det va ju så mkt danser till så många låtar som blev populär. Alla stod o dansa lika, denna dansen är iofs en av de bättre! =)



Gott nytt år!

2009-12-30 @ 23:29:06
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: jojja

sitter har pa mitt hotell rum i mexico a grater till idyll och gladjeskrattar till la bomba... resan vi gjorde var natt over det vanliga, det ar ett minne blott. kan ni tanka er hur tokiga vi var?? jag ar sa nojd att vi gjorde dena resan tillsammans o varje gang jag drar upp bulgarien smider sej ett leende over mina lappar, vi var oslagbara dar nere!!!

hoppas att vi snart kan ses a dansa losss till vara latar! puss

2009-12-31 @ 02:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback