[Uppe före tuppen]

Igår somnade Liam 17.00 på soffan. Eftersom jag var så trött
bestämde vi att jag skulle ta städningen idag under dagen
istället för igårkväll, då vi tog oss en riktig myskväll och hyrde
en film. Det ångrar jag bittert. Både myskvällen och att Liam
somnade 17. För kl 03.00 var han pigg som en mört. Bara att
bita i det sura äpplet och kliva upp. Men det var inte så farligt
faktiskt. Eller, jag har nog aldrig varit såhär fruktansvärt trött
och aldrig har det bränt så mycket i mina ögon. MEN det hade
ju faktiskt kunnat vara en 1-åring jag skulle kliva upp med.
Någon som inte suttit still en sekund och stoppat grejer i
munnen. Liam kollade på film tills kl 5 då nickelodeon började
och sen kollade han på det. I vanliga fall skulle jag nog ha
lite dåligt samvete om han kollat tv 4 timmar i sträck, men åh
vad skönt det var att småslumra lite :)
Och NU mina kära vänner, måste jag ta tag i den här städen
jag dissade igår. Heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback