[Utvilad på en Fredag]

Det är inte alltför ofta jag känner mig utvilad när jag vaknar vid 6.
Idag är jag det! Åh så skönt. Igår sov Tilde typ ingenting efter att
vi hämtat Liam på dagis, hon blev avbruten i sin sömn så fort hon
somnat i princip. Vet ni vad detta resulterade i? Hon somnade för
natten strax efter 21... och ÄVEN JAG! :) Fredde sa åt mig att "nu
jäklar stiger du inte upp om Tilde somnar" och jag lyckades somna
jag med även fast jag hade en lång lista på saker jag behövde göra.
Skönt idag att jag skippade det, har ju hela långa dagen på mig idag!

Idag ska här fotas julkort på barnen. Fredde och Liam ska åka till Nickis
lekland och leka av sig och köpa med sig en julgran hem. Eftersom vi
åker Norrut den 22:a så tyckte vi att det kunde vara mysigt att hinna ha
granen ett par veckor här hemma. Mysiga fredag!

En fråga, ser ni texten här på bloggen som stora eller små bokstäver?

Kommentarer
Postat av: Eli

Små bokstäver, förutom rubriken och första bokstaven i ny mening =)

Ha en mysig dag!

Postat av: Mia

Här e det också små bokstäver förutom rubriken :-)

Kram

2009-12-04 @ 19:33:39
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback