Bondgårdsbrallor

Satt mig på bussen 07.20 imorse och kom hem med bussen nu 22.35,
en riiiiktigt lång dag med andra ord... och det värsta är att jag imorgon
ska med 07.20-bussen igen... Uuua.

Dagen har jag till att börja med spenderat i skolan i datasal och på
föreläsning. Därefter fick jag träffa mina raringar Lena & Maxen
och avnjuta en god middag tillsammans med dem. Som han växer
min lilla gudson! På stan slank jag in på lindex och jag kunde bara
inte gå ur affären utan detta set med mig. Vilken 2-åring skulle
inte älska att ha ett par sprakiga bondgårdstight på sig?
Antingen hatar man eller älskar man detta plagg gissar jag!










Därefter begav jag mig hem till Johanna för låtspex med databrudarna.
Dom drack vin, jag drack vatten. Behöver jag säga att jag bidrog
minst till låtskrivandet? Nåväl, temat för festen är barnkalas och
är det någon som har koll på barnlåtarna är det iallafall jag :)
Så lite har jag väl bidragit.

Nu, är jag äntligen hemma och ska krypa till kojs.
Jag har haft en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Malla

ÅHHHH vilka underbara braller!!!

Sådana vill Jolle också ha, ja hon sa det. Nuuuu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback