CV-skrivande

Hade egentligen tänkt bloggstrejka, med tanke på det låga antalet
kommentarer på föregående inlägg. Nåååågot kan ni väl tipsa om?

Fick nyss ett sms av Lena där hon skrev att tv har haft extra nyhets-
sändningar p.g.a Viktoria & Daniels förlovning. Driver hon med mig
eller är det verkligen sant? SJUKT  isåfall!

Nu skulle jag egentligen ta mig en kopp kaffe och läsa operativssystem.
Istället får jag invänta F som snart kommer hem. Vi ska nämligen skriva
CV. Tänk om JAG skulle säga till honom:
-"Ikväll älskling, ska vi hjälpas åt att skriva mitt cv."

Vad förvånad han skulle bli. Tror ni inte? Skulle han göra det?
Blir jag förvånad om det är jag i slutändan som skrivit hela
F:s cv? Nej, inte ett dugg! Jag ÄLSKAR att skriva, så jag hjälper
mer än gärna till!

på återseende gott folk.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den vagnen är en ren chansning =O men har verkligen inte lust att slänga ut fler tusen på en "märkesvagn" så den blir nog toppen :)

Lycka till med CV skrivandet då

Kram!!

Postat av: Mia

OppsJag hade tänkt kommentera om bok-inlägget men sen så kom jag på att jag har verkligen inget bra tips.... "Knacka-på"-boken har Ebba och den gillar hon dom andra kan jag tyvärr inte hjälpa dig med...här hemma är det mest pussel som gäller..fast Ebba gillar böcker också så jag måste nog ut och köpa lite nya böcker till henne jag med..



Tycker också det är sjukt att dom kör extra nyhetssändningar för att dom har förlovat sig kan tänka mig hur mycket prat det kommer att bli om det här nu i över ett års tid fram till bröllopet...



Lycka till med CV-skrivandet!!!

Kramar!!

2009-02-24 @ 22:11:56
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback