En dag utomhus.

Huvudvärken bankar, så jag tänker inte skriva något långt inlägg.
Idag har vi haft en riktig utedag, jag och Lilleman. Till att börja 
med träffade vi A-k & Alvin och åkte lite pulka och lekte på deras
tomt, supertrevligt att ses en liten sväng och snacka lite skit! 
Kom in igen efter 2 timmar, åt lunch och busade lite, sedan gick
vi ut återigen, men denna gång för att ta en promenixare med Lotta & 
Lucas. Liam somnade gott i vagnen och sov en timme, annars sover
han ju inte alltid om dagarna men han somnar så fort i vagnen.
Därefter var vi i lekparken och myste i det underbara vädret. 
Tyvärr vägrar Liam att ställa upp på kort så därav kort-torkan här 
på bloggen. Allt som allt var vi ute i 4 timmar och det märks på både
mig och Liam, trötta båda två. Bara han som är smart som redan sover!
Nu är det dags för mig också att krypa till kojs! 

Förresten, måste jag skriva en rad om vad Liam sa idag när Fredde
skulle åka på hockey. Gud vad jag skrattade. 
-"Pappa måtte ha hjäm på!" (kollade på fredde med grym blick 
och talade om att man minsann måste ha hjälm  när man ska spela
hockey. )
Sen idag när Fredde frågade om Liam ätit frukost svarade han glatt:
_"Jaaa, ingenking!" (så sant så sant, han hade inte ätit någonting...) 
Hörs imorrn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback