En kväll med Max.

Liam vaknar, vill ha välling. Jag famlar mig upp med en dunkande
huvudvärk och grusiga ögon. Jag gissar att klockan är runt 2 på
natten, men så hör jag plötsligt min väckare ringa. NEEEEJ.
Fattar inte varför jag är sååå trött.

Vi hade en fantastisk kväll igår, jag och Max. Vi busade massor,
åt gröt, läste saga och ja, sen hann vi inte så mycket mer tyvärr.
Maxen är ju en helt fantastiskt nöjd och glad kille, så att barnvakta
honom är ju liksom inget problem alls .Så mysigt, att få gosa lite!

Men tänk att man kan glömma saker så fort. Har glömt att man
under en period bara fick vakta allt, säga "ajabaja" 100ggr om
dagen och lyfta bort från saker. Nu går det ju liksom att prata
med liam, och han förstår vad han inte får röra osv. Hade även
glömt hur man gör gröt.

Nej, nu ska jag och huvudvärken bege oss till bussen snart
och åka in till staden.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Man blir trött av att vara gravid :-p

Jag la mig faktiskt kl 19.00 igår för att vara PIGG idag.Vaknade vid 6-tiden.Tror du jag är pigg?

Nej!! Inge kul att alltid vara trött.

Hoppas det blir bättre till våren.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback