Ett äpple om dagen.

Mikrobloggning ska vara inne har jag hört - så jag skriver en rad innan det är dags att gå på föreläsning.
Varje morgon innan jag åker upp till polacks går jag in på pressbyrån och köper gröna äpplen.
Dom har underbart sura goda äpplen. Hur många frukter kan man äta om dan egentligen utan att få i
sig för mkt socker?? jag trycker ju i mig 5-6 frukter om dagen. Men det kan ju iallafall inte vara sämre
än en påse godis om dagen? Okej, det här blev ju verkligen ingen mikrobloggning.

Nåväl, nu är det som sagt dags att gå på OS-föreläsning. Jag skulle ju bli spinnare idag, men F
har hockeymatch. PUST SUCK STÖN, snart är hockeysäsongen slut och ingen blir gladare än jag =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

3 st frukter om dagen är rekommendationerna :-)

Postat av: Lena

Jag tycker att du ska äta precis så mycket frukt som du har lust till! Är du lycklig, är grynet lycklig! :)

2009-02-12 @ 14:53:43
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Helena

Men det är ju en himla tur att du är sugen på frukt och inte typ chokladkakor som jag vräkte i mig som gravid...Tog ju ett tag att gå ner alla grav(kalori)kilon!!!

2009-02-12 @ 20:36:09
URL: http://helena80.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback