fredagsfotning

Jag är så trött att jag håller på att somna, gissa om jag 
vikit mig av skratt i soffan ikväll under fotograferingen 
av dessa bilder? =) Haha, det är inte redigerade bilder
utan kameran tar bilderna förvrängda :)


För övrigt har vi ikväll gjort egen pizza och tittat
på let's dance. Svärmor har varit här och tillbringat kvällen
med oss vilket Liam uppskattade! Nu ska lilleman läggas
och därmed tror jag att även hans mor kommer att slockna.

Många läsare nu, men jag vet knappt vem hälften av er är.
Vore trevligt med någon kommentar ibland! 



Kommentarer
Postat av: lillemor

Jag heter Lillemor och är Marias mamma,och jag följer din blogg,så nu vet du vem jag är även om jag inte lämnar kommentarer,ha det bra,kram.

2009-02-06 @ 23:26:23
Postat av: Webiörns M-sjö

Heja "Musen" !

Lämnar ett litet avtryck här !!

Brukar kolla in bloggen ibland, roligt att läsa om Myckelgensjö-jäntern i förskingringen!!

Hare så gott o hälsa Fredrik !

2009-02-06 @ 23:42:34
Postat av: Isabelle

vad kul att få veta vilka som kikar in! :) Välkommen tillbaka!

p.s Mats, "musen" är snart bara ett minne blott! :) Haha äntligen har jag lyckats flytta ifrån smeknamnet. Ja, inte helt då, men nästan iaf! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback