I'm back

Nu är jag tillbaka! Känns som att jag har återfått lite motivation, dock är jag 
otrooooligt trött men jag hoppas att det vänder snart! Så, vad har hänt här
då? Ja, helgen som gick spenderade vi till att inte göra mycket alls! JO, 
jag och Liam tog en tur till stan för att hälsa på Lena & Max under lördagen, 
och det var behövligt! Maxen har blivit så stoor och så duktig! 

I förrgår skulle Liam & Fredde ut i pulkbacken och ha en mysdag. Detta
resulterade i ett besök på akuten! Liam åkte varken fort eller högt upp i backen,
utan pulkan drog iväg snett så liam föll ur på en isig fläck och skar upp
ett djupt sår ovanför ögonbrynet i pannan. Han hade blött rejält så 
overall, mössa, ja det mesta var blodigt! På akuten hade dom varit jättesnälla
och gett honom glass och han hade lekt som om ingenting hänt. 
Sen fick han lugnande så att dom kunde limma ihop pannan. Dom hade
sagt att om han varit vuxen hade han fått sy men eftersom barn läker så
bra räckte det med att limma. Så, nu är han fit for fight igen, ser bara ut 
som han varit ute och krigat =)

Annars då?
Inte mycket. Jag pluggar, sover och leker med Liam. Mer hinner jag inte! 
ska lägga ut bilder någon dag när tid finnes! Nu väntar min frukost
och sedan bussen, fast den väntar ju inte så det är bäst jag skyndar mig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback