Liam tycker om.

Jag: "Liam har du pratat med mormor i telefon idag?"
Liam: "MMMmm!"
Jag: "Tycker du om mormor?"
Liam: 
"Jaaaa, ja om mommo" (låter så ynklig han bara kan. typ , ÅH VAD JAG SAKNAR)
"Ja om moffa åsså"     (Jag tycker om morfar också)
"Ja om Ito åsså" (Ito = deras hund)
"Ja om Fänn, ja om Ita"  (Jag tycker om Sven, jag tycker om Marita)
"Ja om Eicka"  (Eicka = moster Annika)

Och jag önskar, att vi bara kunde ta bilen och åka 
och hälsa på dom allihopa på en gång! Liam pratar
mycket och ofta om att "åka moffa". Tur att telefonen
finns, och att tiden kommer att gå fort tills påsk.
Men ibland är avståndet faktiskt riktigt tråkigt.

VI SAKNAR ER!! 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Så himla gulligt. Jag kan ju bara tänka mej vad ovanstånde personer blir glada av att läsa detta!



Kram

Postat av: Ulrika

Nae, gud så sött!! KOPP

2009-02-06 @ 17:03:47
URL: http://ulriak.blogspot.com
Postat av: mormor

VI LÄNGTAR!!!!!

Kan knappt hålla oss till påsk. Då ska vi bara mysa.

mommo o moffa

2009-02-06 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback