Min tur!

Jag har svårt att ta mig upp om morgnarna. Är helt död när väckaren
ringer och snoozen får jobba i 45min. Idag har vi dock fått en hel
del gjort, och jag kan med gott samvete lata mig ikväll.

Imorgon, har jag blivit utsedd till ett hedersuppdrag. Jag och min
bedårande gudson Maxen ska nämligen få lite egentid tillsammans!
mamma L och pappa P ska nämligen ut och roa sig på egen hand.

Eftersom jag varit lite bitter över att jag suttit hemma varje fredag
under hela hockeysäsongen har jag dessutom bokat in en helkväll
för mig själv på fredag. Eller, helt själv ska jag såklart inte vara.
Jag och C i min klass har bokat biljetter till teatern "Knutby" på
stadsteatern, ska tydligen vara jättebra! Ser fram emot det
jättemycket, har aldrig varit på teater i vuxen ålder!





Bild lånad från: uppsala stadsteater

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa det är ju tur att dom e bra på olika saker :-D

Ebba har ju alltid gillat att lägga pussel så de e nog därför hon e så duktig :)

Spännande med teater,hoppas den e bra :-)



Kramar!!

Postat av: Veronica

Hon somnar mellan 7 och 8 för det mesta.Ibland 9.

Det har blivit lite knas med sova middag för hon vägrar ofta somna och sen hittar jag henne i sin stol på em så då somnar hon ofta sent på kvällen ist.Jättejobbigt!

2009-02-18 @ 10:57:13
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där skulle jag med vilja se!!! kommer ju som sagt va därutåt, och har bott i solvalla och gått i knutbyskolan,,tala om hur den va sen!!

2009-02-18 @ 15:32:05
Postat av: veronica med emma och fanny

jag skrev förra inlägget :-)

2009-02-18 @ 15:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback