och så flyttar vi igen!

Vindarna vänder fort. Igår kände jag mig så lycklig och glad, ända tills...
...våran hyresvärd ringer och berätter att han tänker sälja villan vi bor i.
Usch vad allt går emot oss just nu med jobb och allt, hade inte kunnat
komma olägligare. Vi vet ju inte om dom som köper kommmer att 
fortsätta hyra ut, eller vad som händer men just nu känns det så ovisst
allting att vi bara vill flytta ut. Vi som trivdes så bra här!

Var helt förstörd hela kvällen igår, och som pricken över i:t kom magsjukan
så jag har tillbringat hela natten på toan. 

Den här dagen, är jag inte lika glad! Dessutom ska Fredde jobba hela
dagen och efter det åka på hockeymatch, jag måste nog säga att han
får stanna hemma....

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nämen usch vad trist,både magsjuka och försäljningen av huset där ni bor =(...ni har ju inte bott där länge alls ju,kunde han inte ha tänkt igenom ordentligt innan han hyrde ut då?



Krya på dej!!!!

Kram

Postat av: veronica med emma och fanny

åhh, nää va tråkigt, fy gud så sur man skulle bli!! hoppas lösningen kommer snart för er!! kram

2009-02-08 @ 13:14:14
Postat av: Jessica

Näe fyy vad surt för er=( Usch vad jobbigt. Å magsjuka igen, har klarat den än så länge här peppar,peppar hoppas det löser sej för er.



Kram!!

2009-02-08 @ 13:18:31
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Mia

Näää! Fy vad tråkigt!!!

Usch vad det går emot er nu :-( Hur lång uppsägningstid har ni?

Stackare som har åkt på magsjuka igen,krya på dig!!

Kramar!

2009-02-08 @ 13:29:04
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback