Stressad.

Nu har jag äntligen fått det att funka att ladda ner bilder, men var tvungen
att byta webläsare på cupen! Det skulle jag ändå ha gjort, så det var nog
lika bra =) Jag är trött, Liam är pigg. Jag behöver plugga, Liam vill inte sova :)

för övrigt har jag inte så mycket kul att komma med.
Dagen har varit tråkig och jag har nästan somnat på en föreläsning
fastän det är emot alla mina principer.

Nej, nu hoppas jag liam somnar snart så jag får sätta fart och plugga.

-------------------------------------------------------
update:
Nu sover ungen men mamman är så trött att hon knappast orkar ta tag i
något plugg! Kanske krypa till kojs istället? Förresten, ska jag testa nu
om det går att ladda upp en bild.
 
och det gick!

Kolla in
här för att se "Liams" nya byxor in action by Max. Haha, vad konstigt
det blev. ja, ni fattar. och fattar ni inte så gör det inget.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack,vad gullig du är :-)



Riktigt coola braxor Liam och Maxen har fått :-D men så är det ju två coola grabbar också,klart att dom ska ha tuffa byxor då :-)



Kramar!!!!

2009-02-12 @ 22:29:09
Postat av: Veronica

Åhh va spännnade!!

Vilket datum fick ni? :-)

Kramar!!

Postat av: Lena

Det blev inget vidare pluggande igår va, eftersom du tillbringade halva kvällen i telefon med mig?! :)

2009-02-13 @ 13:06:29
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Veronica

Åhh det är ju snart:-)

Vad ska Liam göra på sjukhuset?

Är det någon återkontroll från när han opererades?

Kram

2009-02-13 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback