Tjuvlyssnat

Ibland har man den där turen, att få höra dom där praten med 
egna öron :)

Hört idag på bussen, 4 flickor i 18-årsålder sitter och diskuterar
om att vara med i kyrkan:

Tjej1 - Mina föräldrar har gått ur svenska kyrkan.
Tjej2 - Ja mina med.
Tjej3 - Men får man gifta sig om man inte är med i kyrkan?
Tjej4 - Ja alltså men man får betala för det. Men däremot
           får man ju inte begravas om man går ur. 
Tjej1 - Men va, så mina föräldrar får ingen grav när dom dör?
Tjej4 - Nej alltså, men dom kanske får kremeras eller nåt. 

haha! det var så himla kul. 


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Ha ha! Vilka puckon!



Jag har suttit och funderat på att det vore roligt att själv få höra nån sån där idiotisk konversation. Och så fick du höra en, KLOCKRENT!



Puss på dej pärlan!

Postat av: Lena

HAHAHA! Det var en femetta, som min mor skulle ha kallat det uppe i norr.



Tråkigt att jag inte fick gå på bio med dig idag! :( Men jag och Marre hade trevligt. Ringer imorgon bitti. Nu ska jag se utröstningen av LD. Kärlek

2009-02-13 @ 22:20:48
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Haha, jo, har man en gudmor (eller gudfar) så vet man antagligen vem denne är, oavsett om den är närvarande eller inte.



Så kan det gå, ha ha!



Kramar

2009-02-13 @ 22:29:41
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback