Torrt.

Har ej haft tid att blogga i veckan, fullt upp!
I korta drag:

Måndag: Skola 8-17. Husvisning. Promenad med Lakritsfia.
Tisdag: Skola 8-17. Myskväll med Lilleman.
Onsdag: Skola 8-15. Muffinsbak med Liam. Föräldramöte
Torsdag: Skola 9-16 Spinning


Ja, jag har inte gjort så mkt annat än att plugga denna vecka.
Har fått otroligt mkt gjort och är nu klar med nästan alla labbar.
Nu är det bara tentaplugg kvar vilket kanske är den största
delen!

Imorgon är det herrmiddag som ska anordnas av oss tjejer
på programmet och vad resten av helgen kommer att bestå
av återstår att se. Föroppningsvis lugnt.

Kommentarer
Postat av: Eli

Hur gick husvisningen?

Postat av: Veronica

Vad var det för hus ni kollade på?

Kram

2009-02-27 @ 06:06:48
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja jag börjar fundera hur jag ska orka.

Hur gick det då?

Var det något?

Kram

2009-02-27 @ 08:16:12
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du har verkligen fullt upp.

Själv går jag på lov kl 13 idag. SKÖNT

Ska till Myckelgensjö måndag-onsdag.

Sen blir det att vara hemma hos mor och far

Har fixat så att hästarna har hästvakt hela veckan

Riktigt härligt

KRAM

2009-02-27 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback