Uppe med tuppen!

Igår var jag så trött att jag däckade när jag la Liam vid 22-snåret. 
Detta resulterade i att jag idag är uppe med tuppen! Snacka om
skönt att vakna FÖRE alla andra och kliva upp och bara invänta
Lilleman :) Ofast är det han som sitter på mig och säger "vaka, vaka
mamma, kiva upp" 

Så nu fick jag gå in och hämta Lilleman, som nog inte hade 
vaknat riktigt än för han kröp ihop under en filt i soffan. Jag
fixade en flaska välling och sen låg vi och bara mös i soffan.
Nu sitter vi i full färd och bakar med leran. 

Mitt humör är på topp idag !

Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att höra att det inte bara är jag som är uppe i ottan! 06:54 var det här. När startade din dag? :)

Postat av: Josefin

Härligt att du är på bra humör. Jag la mig kl 21 och sov till halv 9. Riktigt nice. Nu blir det att åka till stallet

2009-02-07 @ 08:49:13
Postat av: Mia

Men vad skönt att vara utvilad,önskar att jag med var så smart att jag gick å la mig tidigt nån kväll så man får känna sig utvilad när bus vaknar vid halv åtta om mornarna :-)



Ja jag hade inte alls tänkt på att hon borde ha hjälm,vi brukar ju oftast inte åka pulka i backar men så kom jag på igår att hon kanske borde ha en :-)

Ha en superdag ni med!!

Kramar!!

2009-02-07 @ 10:47:48
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Eli

NÄE, jag är helt katastrofal på att kommentera! Men inlägget va ämnat åt dem som ALDRIG har lämnat en kommentar på min blogg..de som läser fast de tror att de är så hemliga...

Du vet jag ju är en återkommande gäst ;-)

KRAM

2009-02-07 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback