VILL HAAA!!

Nu har vårkläderna redan kommit ut i butikerna och jag har funderat
lite på vad jag ska köpa för vårytterkläder till Liam.  Hade ju FIX 
dress förra året med fleece till jackan som jag tyckte var bra. Men 
sen är ju polarn o pyrets jackor också bra, men lite väl dyra tycker 
jag, 795kr. Lindex jacka kostade förra året runt 400-500kr med 
fleece som ingick, iår kostar jackan 400 och fleecen tillkommer med 
300kr... så den har stigit rejält i pris den med. Dom kläderna jag 
bara ÄLSKAR mest för att dom verkar ha så grymt bra kvalité

plus att dom är så supersnygga är nanooks skalkäder. 
VILL HA DESSA!! Tyvärr är dom ännu dyrare än pop...





tyvärr tycker jag att det bara är dessa tre(naturkompaniet, pop & lindex)
 som har några bra jackor, h&m kollade jag på idag men dom
jackorna var så himla prassliga.

Någon som har någon bra idé om något annat ställe man kan 
hitta  tålig vårjacka med överdragsbyxor till?
Ni som har barn, vad brukar ni köpa??

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej. Jag heter Lena och har en son på 11 månader. Jag har inte en aning ang. kläder, så du kanske kan komma med några tips istället?



MVH.

Postat av: Mia

Tack för dina värmande ord vännen :)

Ja det känns skönt att jag gick till läkaren fast det är så drygt med all den här väntan,man skulle helst vilja ha allt avklarat på en dag så att man vet sen...



Vårkläder ja..så dom har kommit ut i butik nu?

Jag måste också ut och kika till Ebba,tror inte att hon kommer att kunna ha dom som hon hade i höstas även fast dom var lite stora då..(hon hade ju oxå lindex kläder) men det är svårt att hitta nåt som e bra och för ett vettigt pris..



Kramar!!!!!

2009-02-11 @ 10:44:58
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det är omöjligt att få upp henne efter 30 min.

Det brukar vi prova hemma och hon vägrar gå upp.Bara gråter då.

Svårt nog att få upp henne efter en timme.

Fröknarna tyckte att vi skulle göra om rutinerna när hon bytt dagis.

Kram

2009-02-11 @ 13:06:03
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback