2-årstrots

Liam har kommit in i en period då han inte vill klä på sig. Varje gång är 
en kamp. Speciellt om även ytterkläderna ska på. Han är dessutom stark, 
envis och bestämd. Lyckas man inte lirka, så får påklädnaden ske under
tvång vilket inte är speciellt kul för någon. Han VILL ju gå ut, så fort han 
kommer utanför dörren är han ju som vanligt men just den där kampen
suger musten ur oss. Att klä på honom under tvång är dessutom inte 
det enklaste, då han tar i och böjer sig som en hal ål. Han gallskriker
under hela tiden och själv blir man nästan svettig.

Någon som har erfarenheter och tips??

Kommentarer
Postat av: Mia

ja du hä hemma har vi också ett litet trots monster,fast inte just vid påklädning men vid mycket annat trotsar hon..ibland står man helt mållös och vet inte vad man ska göra..svårt det där..



Ha ha jaa njuter gör jag verkligen,fast vad tomt det blir när alla försvinner hemifrån...

Nej det är också en av alla serier som jag inte tittat på...kanske ska köpa hem hela boxen(eller finns den att köpa som box?) och kolla på den,verkar som alla utom jag tittar på den ha haa.



Hmm nej det är ju konstigt men när jag ändrar där så ändrar sig min statistik-text..hoppas det löser sig och det gör det säkert :-)

Hmm...jag får försöka fixa och trixa sen i ps men hur lyckas du få en "bulle" upp över menyn där du har kortet på dig och sen ett mellanrum och sen resten av headern?

Jättefint är det iaf!!!



Kramar!!

Postat av: Mia

Föressten så hoppar inte översta inlägget upp över headern längre :-)

2009-01-17 @ 17:26:17
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Veronica

Samma här.Maja tvärvägrar.Bara skriker och skriker.Skitsvårt att veta hur man ska tackla det.

Jag har ju ont också så det är en pärs varje gång vi ska gå ut men som du skrev,så fort dom kommit ut så är det lugnt.Det går säkert över.

Kram

2009-01-18 @ 17:06:32
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback