Beslut taget.

Första dagen avklarad. Dessutom är Greys Anatomy säsong 4 färdigsedd.
Nu börjar allvaret. På riktigt. Kvällarna kommer att förvandlas till bokläsning. 
Jag är faktiskt peppad, det ska bli kul! Skönt att vara igång igen. Dessutom, 
har vi bara ca. 10tim/vecka schemalagd tid, vilket betyder att vi har 30tim/vecka
att jobba självständigt. Något jag verkligen saknat. Nu gäller bara att hålla
den disciplinen. 

Något mindre kul, är att jag har blivit tvungen att ställa in min Göteborghelg.
Min helg med brudarna, min lyxhelg på hotell med 3-rättersmiddagar, 
föreläsningar och en massa fika och fest. Nej, istället stannar jag hemma 
med mitt illamående. Så klart, är det värt det :) En helg fylld av mat och 
alkohol är definitivt ingenting för mig just nu. Alkoholen hade jag ju lätt 
skippat förstås, men att åka dit och veta att jag bara kommer att må illa
och inte äta gör mig inte särskilt motiverad. 

Nu - sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback