En alla tiders dag.

Ber om ursäkt för den dåliga blogguppdateringen, jag har 
tappat lusten! Idag har vi haft en mysdag, jag och grabbarna.
Dagen började med att vi alla tog en sovmorgon till kl. 10.
Det är otroligt ovanligt hemma hos familjen Andersson/Sjödin, 
närmare bestämt tror jag aldrig att det hänt tidigare.

Därefter, åt vi en frukost-lunch, och begav oss därefter till stan
för att beställa ett soffbord som vi inte fick beställa p.g.a att det 
inte fanns inne och dom inte kunde se om dom skulle komma in 
igen. Om inte får vi förhoppningsvis köpa bordet i butiken.
Därefter köpte vi en förlängningssladd till våran nya fina stooora 
lampskärm som hänger ovanför vardagsrumsbordet. 
Äntligen är lampan på plats. Men då börjar jag fundera om den 
inte har helt fel färg. Den är naturvit/ljusbeige, och soffbordet är
helt kritvitt. Hmm.. hoppas att det inte ser helt konstigt ut när det 
är på plats.

När vi kom hem hade vi tänkt vara ute och hitta på något men 
det är ju sååå tråkigt ute nu när det knappt finns snö och ingenting
att hitta på. Liam ville bada, och när han för första gången ville
bada i jacuzzin så var jag inte sen på att hoppa i tillsammans med honom.
Och OJ vad vi badade! Han vågade till och med sätta på bubblorna 
tillslut. Vi badade i nästan en timme och hade så roligt. Så efter
det kändes det uteslutet att ge sig ut i kylan. Liam som inte fick 
sova någon middag idag var helt slut och somnade i min famn i 
soffan redan kl 17.15 sover nu sött i sin säng. Hoppas han tänker
sova för natten. 

Jag, försöker hitta motivationen till att plugga. Jag har en omtenta
på lördag som jag har tänkt att fixa. Kan någon skicka ett 
stort lass motivation?



Kommentarer
Postat av: Mirjam

Tack vännen!



Jag skickar ett rejält gäng motivation.



Gosa med Liam från mej.

Postat av: Malla

Ett skepp kommer lastat med ENERGI och MOTIVATION. Ska hålla tummarna för dig gumman.

KRAM KRAM

2009-01-07 @ 20:19:44
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: mormor

Ni ser ut att ha haft en riktig mysdag. Efter den kommer nog motivationen. Kram

2009-01-07 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback