En mamma som är varm i hjärtat.

Frustrationen har infunnit sig även ikväll. Jag är stressad, 
ur form och alldeles tung i hela kroppen. Mitt samvete är 
inte på topp, då jag ikväll inte har känt mig som någon
toppenmamma. Så fort jag lämnat Liams rum har han 
vrålat efter mig och jag har inte fått göra någonting alls.
Stackarn, han vill ju bara ha mammas uppmärksamhet.
Och mamma vill bara ha tid för sig själv för att hinna 
plugga inför morgondagens tenta. Men när jag stod
och vek tvätten ändrades mitt humör rätt drastiskt. 
Kanske kände lillemannen av mitt sämsta humör, 
för rätt var det var sprang han fram till mig och höll
om mitt ben länge länge med kinden mot mitt lår.
Sen tog han tag i min hand och tittade upp och sa:
-"Ja älska mamma"

Gissa om han fick en björnkram? Älskade sötunge!
Älskar honom mer än livet ! Sedan dess minskade
min frustration, och Lillemannen somnade före kl.20.00 fast
han sovit middag kl. 14.30. (Däckade i soffan)

Nu har jag hunnit plugga, kollat lite på lets dance och 
ätit morötter/gurka med dip. Nu är det dags att plugga
vidare en liten stund och sen ladda inför morgondagens
tenta. Mina förhoppningar är inte så stora, men jag kan 
inte klara tentan om jag inte försöker!



Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till imorgon vännen! Ska hålla tummar och tår för dig, fast jag tror inte att det behövs! Hör av dig och berätta hur det gick! Puss och Kram

Postat av: Mia

Visst är det underbart att få höra dom ordena av sin älskade plutt,just då spelar ingenting annat någon roll!!

Önskar dig all lycka till i morgon,you can do it!!!!

Kram,kram!!!

2009-01-09 @ 22:57:46
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: johanna

je te souhaite bonne chance demain!! du kommer att fixa det, tro pa dej sjalv. du ar bast!! jag ska tanka pa dej, jag vet hru det ar att vara stressad over tentor, dock har jag inte en son som kraver min uppmarksamhet... forstar att det maste vara frusterande for dej att inte kunna agna all tid till honom nar du maste plugga! ta a sov nu sa att du har energi imorgon!! tusen lycka imorrn. /jojjjsan

2009-01-09 @ 23:11:44
Postat av: Karin

Åh herregud vad sött! Förändrar man mkt när man får barn? som person menar jag..

Kan du komma på någon låt som är bra, fartfylld och gör en glad och som skulle passa tex ett träningspass? Jag behöver låttips nämligen!

2009-01-10 @ 00:14:15
URL: http://citronmellis.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Jag blev så himla glad när jag läste om vad Liam gjort och sagt. Jag blev riktigt gråtig!

Vilken härlig kille!



Jag håller som vanligt tummen för att tentan går bra!



Kram

2009-01-10 @ 14:23:27
URL: http://justathought.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback