Inskrivning på mvc

Nu så, är man inskriven på mvc igen! Tänk att jag ska bli tvåbarnsmorsa, 
känns hur kul som helst! Fick inte den barnmorska det var tänkt, eftersom 
hon var sjuk, men det spelade ingen roll för jag hade inte haft henne 
förut heller. Iallafall, så var det väl som vanligt på en inskrivning. 
Inte så mycket mer än att fylla i papper och få information som man redan
visste typ... så jag åkte dit utan F, huvudsaken han kan följa med på 
ultraljudet sen! Och så har vi en sjukling här hemma så det var skönt 
för Liam att vara hemma med pappa. 

Iallafall, så låg mitt blodvärde på 142, vilket är jättebra. Jag tycker 
det är lite konstigt med tanke på hur lite jag faktiskt ätit på sistone.
Men bara att vara glad =) likaså var resten bra också så det känns bra.
Nu är det bara att invänta ultraljudet, längtar mycket!

Liam har som sagt 40 graders feber och har inte tagit många steg idag..
Ligger i soffan och tittar på tv och tuggar på "Googligo"(snutten).



Kommentarer
Postat av: Mirjam

Pussa på Liam och säg till honom att krya på sig från mej!

Postat av: Mia

Vad roligt med inskrivning,brukar kännas mer verkligt då på nå vis :-)

Skönt att allt såg fint ut också!



Krya på sig till lillkillen!!

Kramar!

2009-01-26 @ 19:39:52
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul med inskrivning, och GRATTIS! Mysig blogg du hade ska snoka vidare här nu ;-)

Kram

2009-01-27 @ 16:35:35
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback