kvällsfunderingar

Så var kvällen här igen då. Snart dags att krypa till kojs och inte har 
man hunnit med så värst mycket idag heller. Idag har hormonerna
svängt uuuuupp och neeeeer. Jag satt och skrattade och grät samtidigt
idag när jag surfade och inte kom på vad jag ville äta. haha.
Det enda jag kunde känna mig sugen på var smörgåstårta och överallt
dök det upp bilder på smörgåstårta och då skrattade jag och grät. 
OMG vad patetiskt egentligen! 

För övrigt, så befinner sig Liam i en period då han inte riktigt orkar
vara vaken hela dagarna, men inte heller behöver lång sömn mitt 
på dagen för att vara klarvaken hela kvällen. Det är klurigt, svårt att
bedöma hur hård man ska vara när man lägger honom och allt
han tjatar om är att "kiva upp" . Hmm, kanske vi borde testa att ta 
bort sovstunden igen, men nu på dagis behöver han den kanske....
Nåväl, nu sover han iallafall efter en kamp i sovrummet med mycket
skrik och försök till att få kliva upp genom diverse påhitt. Allt från 
att äta äpple till att få plåster på fingret. 

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska försöka klämma i mig för nåt. 
Har varit ute och tagit en långpromenad ikväll så nu känner jag mig 
rätt så hungrig faktiskt! 
Har inte fått överdrivet mycket i magen idag, men jag tror inte att bebban
lider av c-vitaminbrist iallafall för apelsiner och kiwi klämmer jag i mig 
som sjutton. Måste nog ringa och höra hur det är med gudsonen ikväll 
också, stackaren är sjuk och har ögonfluss! 

Och så en sista fundering jag har(djupa funderingar va?) är om jag 
ska fixa med bloggen ikväll eller om jag ska se ikapp de Greys Anatomy
avsnitt som Fredrik ligger före. Tror det blir det sistnämnda faktiskt. 

PUSS PÅ ER . 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa ojj vad hormonerna kan spela en ett spratt när man är gravid,helt knasigt hur humöret kan gå upp och ner :-)

Ebba är också i en mellanperiod just nu,hon både behöver och behöver inte sova..tror att på dagis är det nog nödvändigt men ofta när vi bara är hemma på dagarna så sover hon inte..



Ha ha näee jag kunde inte hålla mig heller och då flinade hon bara,snacka om att hon redan nu börjar spela ut oss mot varandra,fast Fredrik inte ens sagt det på riktigt ha haa :-D



Ja det är tydligen bara två första veckorna man ska vara utan frukt,vilken tuuur :-D Hade inte riktigt läst på :-) Får man äta hur många som helst sen efter det? Usch det är en hel djungel det där med GI,jag har inte riktigt kommit in i tänket än :-)

Tack så jättemycket,det lär behövas :-D Jaa det är det som är en sak av det härliga med att vara gravid att man slipper tänka på vikten ha haa :-D



Vilken rörig kommentar det här blev,svarade på bägge dina kommentarer på mina inlägg plus på ditt inlägg,därför det blev lite rörigt :-D



Väntar med spänning på den nya designen :-)

Kram,kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback