Lördagen den 10:e oktober

Nu är tentan avklarad, och det känns ungefär som förra gången
och då var jag bara 1p från att klara den, så jag hoppas att jag
tog den där extra poängen den här gången och fixade den.
Vore otroligt skönt. Men mina förhoppningar är inte jättestora.

Väl hemma åkte jag till liams farmor och farfar för att hämta
honom. Han ville minsann inte hem utan han ville vara kvar
så då erbjöd dom sig att han kunde sova över där, och det
ville han göra! Så här har vi det tyst just nu, och vi har bortbjudna
till fredriks nyfunna fiskekamrat Peter och hans Åsa. Det blir nog
trevligt, men just nu är jag så trött att det vore skönt att få slumra
till i soffan några timmar!


Kommentarer
Postat av: jessica

vad skönt att bli barnfri så där oplanerat=) är det Å o P som bodde här innan,som köpte på sommarvägen??

Hoppas att tentan gick bra!!

Trevlig helg

Kram!

Postat av: Lena

Du har varit fantastiskt duktig idag hjärtat. Jag är så stolt över dig!



Sov ut imorgon. Det är du värd!! Kärlek

2009-01-10 @ 22:41:25
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Lina

Håller tummarna för att du klarade det!!

2009-01-11 @ 11:32:53
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback