Mammakläder

Nej, kanske bäst att man ger upp för idag. Kan ju alltid hoppas att 
ett mirakel sker under natten så allt blir bra igen :) 
Snart måste jag inhandla mammakläder. Har lite kläder i garderoben
överhuvudtaget, och långa t-shirtar finns det lite av. Mammabyxor
också, det är ju helt hemskt att köpa. Och om man hittar som sitter bra
nu, kommer inte dom att vara för små på slutet då? När man har 
fläskat på sig över låren och rumpan...


Någon som handlat mammakläder från 4mom.se? Hittade massor
av fina jeans där, vissa riktigt billiga. Men svårt när man skickar 
efter, jeans som är så svåra att hitta när man provar dom på plats:)

13013820-Malene-regular-jeans-2_1749.jpg

okänt.jpg

Bild: www.4mom.se

 

Tyckte dessa såg så fina ut!

259.95kr endast ! 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag vet,man får dricka 3 små koppar om dagen men eftersom jag nu inte druckit någonting under ett halvår skulle det kännas fel att "sabba" det :-p

Jag ska nog stå ut.Mindre än 3 mån kvar sen ska det drickas kaffe:-)

Kram

Postat av: Malla

Jag köpte faktiskt kläder därifrån när jag väntade Joline och jag blev jättenöjd. Dock inga jeans, men andra byxor. Jag hade ett par jeans från H&M som jag nästan bodde i, förrutom alla otaliga leggings då.

2009-01-17 @ 12:53:45
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Veronica

Ingenting kan hända men jag började undvika det för att inte få missfall i början av gravideten.Det förra tog på mig ganska hårt och nu när man hållt uppe så länge så är det bara onödigt att börja.

Då kan jag likagärna vänta tills den har kommit.

Kram

2009-01-17 @ 13:30:05
Postat av: Anonym

jag hann faktiskt me att shoppa ett par mammajeans från 4mom, dessvärre han jag inte använda dem. Men jag provade dem och dom var så sköna så jag har sparat dem! Ska väl baske mej få användning för dom snart hoppas jag! Hoppas att allt är bra med er! KRam

2009-01-19 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback