me not having a good day

Snart börjar verkligheten. Och ja, jag har verkligen haft en superlång
ledighet så jag ska verkligen inte klaga. Men samtidigt så känns det 
som att den här ångesten över att börja igen drar ut på tiden, lite 
onödigt länge. Jag skulle nog behövt börja i måndags, för ångesten
ökar och ööööökar....

usch. Jag vill bara att den här terminen ska vara över. Så jag får vara
hemma och njuta ett år med grabbarna. Och sen vill jag att F ska hitta
ett jobb... jag är så orolig så orolig över hur ekonomin kommer att se
ut annars.

Blä. this is not a good day.


Förresten, så fick jag veta något igår som gjorde mig ganska så glad.
nu är det ingenting som är bestämt, inga på långa vägar men att tanken
finns där gör mig ofantligt glad! 

Kommentarer
Postat av: veronica med emma och fanny

tråkigt med jobbet för fredrik, men tror säkert det löser sig för han! målare borde det väl finnas mkt jobb innom? fast jag e ju inte så insatt heller, kram

2009-01-15 @ 12:45:33
Postat av: Lina

Hej söta! Nu har nästan hela den här veckan gått och vi har inte träffats!! =( Har haft jättemycket att göra fast jag inte jobbar. =) Men vi kanske kan ses nånting i nästa vecka? Går du i skolan hela veckan eller kanske du slutaqr tidigt nån dag? Hoppas allt är bra med er!! Kramar!

Postat av: Lena

Tihi.



Nu kommer snart svärmor. Jippi.

2009-01-15 @ 14:51:17
URL: http://lenainaction.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag vet inte riktigt hur helgen ser ut men vi får väl se till att vi har tid! =)

Ja, förhoppningsvis är stormagen borta ssnart! Ha ha! Måste ju få se på din mage också!! Har den vuxit nåt? Kramar

2009-01-15 @ 16:16:51
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej söta. Jag var hos barnmorskan i vecka 31 och då var bebisen fixerad. En gammal jobbarkompis kommer hit vid halv elva imorgon men hon skulle vara i stan klockan ett så jag kanske kan komma förbi efter hon har åkt hem då? Jag kan ringa dig då. Kramar

2009-01-15 @ 19:33:10
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback