Njutarkväll

Jag ligger här, nerbäddad under ett täcke i soffan, 
nyduschad i min nya pyjamas. Har haft en riktig
slödag idag, har inte haft ork eller lust att göra mycket 
alls. Har städat bort julen dock, så nu är det skönt att 
allt rött är borta! Liam har nyss slocknat, efter en heldag
med kusin Emmy och ett kvällsbad med mamma.

Nu ska jag njuta av ett GreysAnatomy-maraton, 
4 avsnitt kvar av säsong 3 sen ska jag hoppa på 
säsong4-boxen! Jag föredrar att se serier på dvdbox
istället för att följa dem på tv:n, så skönt utan reklam.

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det huset var inget att hänga i julgranen.för gammalt tycker jag.Visst dom hade ju fixat till det men inte min smak.Vi tog en tripp till Ramsjöbacke med.Visning där med.Kolla min blogg.

Kram

Postat av: Anonym

Det är beräknat till den 1/5,,tiden går ju så fort nu så det är ju snart dax känns det som.

Kram!

2009-01-12 @ 18:30:42
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback