Shopping

Idag har jag fyndat på rea. Halva reapriset på lindex, det tackar
jag inte nej till! Och när man hittar fina bebiskläder för 20-30kr plagget,
då kan man väl bara inte motstå, eller? Näe, inte jag! Även om jag
fick hålla mig till ett par plagg.
Tyvärr hade dom inte så mycket på rean i liams storlek, som vanligt
men en "Fyra myror"-tröja fick jag tag i, vilket jag är väldigt glad för!

Sedan hade jag även med mig fina maskerad-masker till Liam
från ikea, som även dom var prissänkta! Tack för sällskapet A-k!
Fick till och med i mig en stor portion potatis,köttbullar o gräddsås
på Ikea, känns bra för min lilla mage!

Titta, vad fint:

tyvärr gick det ej att rotera bilden. Men det är en sovpåse, bebisbyxor
och en fyra myror-tröja till Liam

Kanin-mask :)

Imse vimse spindel


Bella Nyckelpiga.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vad söta ni är :)



Och vilka tuffa kläder!



Puss

Postat av: Eli

Åh, har du o Anki varit på ikea o fyndat idag? Va ni lediga o tog bilen in? Lät ju inte helt fel o gå o strosa lite bara!



Jag har också fyndat idag, va på pop o köpte varsina byxor till kidsen, N fick en tröja också. Sen hitta jag två söta bebisbodysar o en liten matchande byxa där.. Kul m fynd!



Ha det bra o ha det så trevligt imorn!

Kram

2009-01-21 @ 20:27:49
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha! Åh, va ni är söta!! Kramar!!

2009-01-21 @ 20:53:36
Postat av: Veronica

Söta familjen ;-)

2009-01-21 @ 21:10:51
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mia

Men vad märkligt att det skiljer sig så också...fy vet ju inte ens vart jag ska leta efter felet någonstans..suck...



Vad härligt när man rea-fyndar,superfina kläder!!!

Och vad fina ni är i maskerna :-)



Kram!

2009-01-21 @ 21:23:57
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Jessica

skoj med reashopping=) Ja hoppas vi slipper magsjukan,men det ser ljust ut..

Kram!

2009-01-21 @ 22:14:05
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback