Söndagen den 18:e januari

Idag fick vi sällskap i lekparken av Veronica med Emma, Fanny & Lina samt Anki & Anja. 
Har nog inte träffat Anki & Anja sen bebistiden så det var jättekul! Så kul att gå till lekparken
och inte vara själv där. Nytillskottet Lina var så söt så, fast jag bara såg ett sovande 
ansikte men så är det väl oftast med småbebisar :) Beundrar dig Veronica som skaffat 3 
så tätt, måste vara ett projekt när man ska ut :)

Nu står köttgrytan på spisen och kokar, hoppas den blir god. Har faktiskt fått tillbaka
lite matlust nu, hoppas det håller i sig. 



Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!!



Neej vi e också jättedåliga med videokameran,ibland filmar vi med vanliga kameran men det blir inte riktigt samma sak...



Vad god köttgrytan ser ut :-)

Kram!!

Postat av: Anonym

Tack ska du ha för "beundran" :-) jo visst e det ett projekt när man ska ut, så där för brukar jag försöka inte mindre än en timme ute, helst mer för annars va ju allt stök och bök i onödan, SÅG JU JÄTTE GOD UT DEN DÄR KÖTT GRYTAN! vad hade du i den?? kram

2009-01-18 @ 20:19:49
Postat av: Mirjam

Det ser fantastiskt gott ut. Läste receptet i inlägget ovan och jag blir lite avis på de som lyckas få tag på älgkött. Jag är inte en av dessa och jag älskar verkligen älgkött!



Puss på dej!

2009-01-18 @ 22:21:06
URL: http://justathought.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback