Tjejkläder i Lillemans garderob

Idag har jag inte mycket att komma med. Jag mår illa, hela tiden
och är trött på att må illa nu. Jag har haft 1 föreläsning som inte 
gav mig något, men däremot har jag hälsat på mina godingar
Lena & Max och DET däremot gav mig massor! Massor med energi
och värme i hjärtat. 

Utöver det har jag inte mycket att dela med mig av. Jo, jag har 
shoppat kläder idag på Lindex tjej-avdelning. Kläder till min 
grabb. På killavdelningens "ta 3 betala för 2" ställ hänger byxor 
i grått, brunt och mörkblått. Det har alltid gjort det, vad jag kan 
minnas. Jag har aldrig sett några andra färger än just de trista.
Så kikar jag på tjejavdelningens lika ställ, och ser färgsprakande
byxor i knallgrönt, mörkgrönt, lila, rosa ja alla möjliga roliga färger! 
Så, nu har Liam ett par knalliga gröna tjejbyxor i sin garderob. 
Ingen kommer att se skillnad, och jag blir irriterad över att kläderna
är uppdelade på de allra flesta butiker. 
Varför?



Liam har precis somnat, och ja, det är väl dags för mig också snart.
Först ska jag hugga mig en morot, som jag råkar vara sugen på 
och faktiskt så tror jag att den kommer att gå ner! 

So long!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy,hoppas du snart slipper ditt illamående och bara kan njuta av graviditeten!!



Kramar!!

Postat av: Mirjam

Du anar inte hur det värmer att höra det. Och jag hoppas du känner att jag tänker på dej med, på er, så ofta!



Och vår tid i Norrland va underbar. Allt va perfektomento!



Kärlek

2009-01-20 @ 22:23:20
URL: http://justathought.bloggproffs.se
Postat av: Josefin

Vi är två som mår illa.... ;) Hoppas det blir bättre snart. Kram

2009-01-21 @ 08:03:02
Postat av: veronica med emma och fanny

vilka fina byxor, den gröna färgen gillar jag jätte mkt! fanny fick en täckkappa i en liknande grön färg, lite mörkare kanske, på rean, kram

2009-01-21 @ 10:11:34
Postat av: jOH

Fyfan, lider med dig.. Såå skönt att ÄNTLIGEN få slippa må illa. Jag mådde illa hela graviditeten, hoppas du slipper det! Vilken vecka är du i nu?! Kram

2009-01-21 @ 14:11:40
URL: http://johannamorstrom.bloggsida.se
Postat av: Lena

Lilleman kommer att bli snyggast i stan i sina tjejbrallor! :) Och Maxen... ja, han är förbannat snygg i sin skogsbody också!



Kärlek

2009-01-21 @ 14:50:28
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback