Våran måndag.

Usch nu ångrar jag att jag började ändra i stilmallen, det tar ju sååån tid!
Men nu får jag lägga ner för ikväll och göra mer imorgon.
Jag och Liam har haft en mysdag tillsammans medans Fredrik har varit
och jobbat lite. Usch vilket väder det har varit idag, vi var ute och gick
när Liam skulle sova middag och sen en timme efter att han vaknat
och tillslut fick jag bära in honom, jag höll på att frysa ihjäl!

Väl inne åt vi mackor och varm choklad, och sen tog vi ett bad i jacuzzin.
Mycket uppskattat av en frusen mamma!

För övrigt så har illamåendet kommit tillbaka igen. Vad jag fått i mig
idag är två mackor, 2 apelsiner, 2 kiwi, lite pasta och pastasås. Blä
jag vill vara sugen på mat igen! Just nu är det enda jag kan tänka mig
att äta apelsin fast jag är jättehungrig.

Imorgon är det dags för dagis för Liam igen, han går nu 15tim/v eftersom
Fredrik inte jobbar. Skönt för oss alla! ja, inte att han inte har något jobb
men att Liam inte behöver gå så långa dagar på dagis.

Nej nu ska jag nog krypa till kojs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback