Varning för självömkan

Nu, känner jag mig äntligen något piggare igen. Usch vilken 
vecka!! Kan inte minnas att jag varit SÅHÄR sjuk någonsin!
Till att börja med fick jag ju magsjuka, fastän min stackars
mage var nästintill helt tom... Samtidigt har jag haft världens
hosta, inte så kul tillsammans med magsjuka eftersom jag 
ville kräkas varje gång jag hostade. 39 graders feber, huvudvärk,
nackspärr(förmodligen eftersom jag knappt klivit ur sängen), 
ont i halsen, ja allt som en förkylning innebär. Kanske har jag 
fått en släng av influensan. Har ju knappt kunnat röra mig ur 
sängen, och när F kom hem från hockeyn i fredags fick han 
blanda vätskeersättning för jag orkade ej gå till köket. 

Det är tur att man inte är ensamstående i såna här situationer!
Inatt har jag dessutom sovit helt ensam här hemma, Liam 
fick vara hos sin farmor o farfar inatt eftersom F hade hockeymatch
även igårkväll. Även F sov över där om det skulle bli så att även
Liam skulle bli sjuk inatt men det hoppas jag att han slipper...

Idag har jag ytterst lite feber, men känner att jag har lite 
mer ork. Ska trycka i mig lite blåbärssoppa igen! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy vad jag lider med dig!!

Hoppas nu verkligen att dina killar klarar sig och att du snart får vara frisk!

Kramar!!

Postat av: Lena

Hej gullerumpa. Hur har det gått för lilleman? Är han fortfarande kry? Puss

2009-01-25 @ 18:03:10
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh, va kul. Allt såg bra ut hoppas jag! =)

Va bra med tabletterna mot illamåendet! Hoppas att du får må lite bättre då!

Nej, den här väntan e inge kul nu...=)

Mår du bättre med magsjukan nu då? Kramar

2009-01-26 @ 11:38:02
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback