Ynkling

Jag fryser, har skallebank, hostar, har halsbränna och 
mår illa. Samtidigt är min mage så förskräckligt tom, 
då jag inte kunnat fylla upp den med så mycket idag. 
Jag är ynklig, med andra ord! 

Men jag har inte varit ynklig hela dagen. Den började
faktiskt bra! Först en föreläsning i skolan som inte 
var så kul, sedan följde Anki & Alvin med hem hit 
efter jag hämtat Liam på dagis. Mysigt!! 

Men nu som sagt, är jag en ynklis.
Jag försöker komma på något jag kan stoppa
i magen men så fort jag tänker på något kräks
jag nästan av bara tanken. Jag vill inte gå ner
mer i vikt nu.... 

---------------------------------------------------------------------
Update:
Sådär. Nu har jag tömt det sista som fanns i min 
mage. GALLA. 
Magsjuka? vanligt graviditetsillamående?
Jag brukar ju inte spy även om jag mår jätteilla
varje dag...

Kommentarer
Postat av: veronica med emma och fanny

din stackare! e väl ingen tröst att säga att det kommer gå över, men är ju så, sen kommer du bli sugen på mat igen, bebben tar ju det den behöver, men inge kul att själv må dåligt, hoppas du börjat knapra järntabletter då, kan ju behövas, jag åt 2 om dagen en period.

2009-01-22 @ 20:04:20
Postat av: Mirjam

Ja, både härligt och jävligt stressigt! Vi har er i åtanke och kommer när det lugnat ner sig för oss på hemmaplan. Ni är välkomna hit oxå!



Kramen

Postat av: Mirjam

Ja och då får ni räkna med att det kan ta sin tid. Jag och Henke har våra aktiviteter och även för oss är det inte alltid möjligt att komma iväg. Kom med ett datumförslag så får vi se om det passar och i annat fall får vi komma med ett förslag, så får ni kolla om det passar er!



Kram

2009-01-22 @ 22:18:13
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback