[Busiga förvärkar]

Igår var vi ju som sagt ute på svampjakt i skogen, dock kom vi inte hem med någon
svamp alls, men istället gjorde A-k smoothies på de hallon, blåbär och smultron vi
plockat, mmm vad gott! På kvällen kom F hem tidigare från jobbet och vi blev bjudna
på middag hemma hos hans syster, jättetrevligt!

Kom hem skapligt tidigt, och sen satte det igång. FÖRVÄRKAR.
Runt 23.30 började de komma regelbundet, med först 10 minuter,
sedan 8 minuter, 6 minuter för att sedan vara nere på 5 minuter efter ett par
timmar. Sen då? Poff BORTA!!

Åhh, jag låg verkligen och väntade på att de skulle börja göra lite mer ONT.
Vet ju att det kan hålla på såhär länge innan förlossningen startar, men det
är lite psykande eftersom jag inte kände EN enda förvärk innan Liams förlossning
startade. Det var pang på liksom, första värken kom på en lördag och på söndagen
var han hos oss. Nu har jag ju känt av sammandragningar jättelänge, nån här och där.

Nej det blir väl till att se till att röra på sig mycket idag nu! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej abar! Ni verkar ha det super bra, jag längtar efter ett sms därdet står att allt har gått bra och det blev en söt .....? =) Här uppe är det full fart i stallet, hihi. Jag och viola vann fälttävlan i söndags och näst nästa hle åker vi till Gävle och tävlar, nästa år kankse vi kommer ned till er. Vi ska till Sthlm i sommar och kankse vi får komma föbi en sväng och kramas då? Glöm inte bort att skicka ett sms till mig när barnet kommit:) Jag lääääääääängtar! Hälsa ´Fredrik!

2009-07-26 @ 10:18:31
Postat av: kickan34

vad ska barnet heta.. ?! men de kanske ni inte bestämt än?!

ha det bra.. kram

Postat av: Veronica

Åhh.Det kanske är nåt på g? :-)

Ut och gå med dig kvinna,och ät ananas :-p

Kram

2009-07-27 @ 07:36:22
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback