[Ett dygn i tystnad]

Igår kom Liams farmor och farfar och hämtade honom på eftermiddagen
och tog med honom hem för att få lite tid med honom och för att jag skulle
få vila lite. Kvällen började bra med att älskling kom hem tidigare från jobbet
och med sig hem hade han godis till mig - dvs KIWI, APELSINER, MANDARINER,
PERSIKOR, ÄPPLEN,MELON OCH BLODGRAPE. Som de flesta vet frossar jag just nu i
frukt. Han fixade även marängsviss fastän kiwin var godare. Film hade han hyrt
också, Patrik 1.5 som inte alls var så bra som vi hade trott. Därefter slappade vi
och hade en myskväll.

Dagen idag har läst, lyssnat på musik och bara vilat. Gick upp klockan 9
och åt glass bara för att jag kunde. La mig sen i sängen igen och bara njöt
av att vila i tystnad. Därefter plockade jag lite härhemma och sen cyklade
jag upp till svägerskan och färgade utväxten.

Därefter försökte jag få tag i banken - utan resultat.

Sen kom min Lilleman hem igen - åh vad härligt det är när man får träffa dem igen
och har fått längta lite! Man behöver ibland några timmar att ladda batterierna.
Det blev en tidig nattning av honom och sen har jag pratat i tele och sett
allsången på skansen.

Jag har också idag fått bekräftat att jag har en ersättare om bebisen skulle
behaga komma ut 2 veckor tidigare än beräknat, då är nämligen F i Övik
med Liam under 1 dygn. Jag vet att sannolikheten inte är särskilt stor, men OM
är det skönt att ha en backup som känns trygg. Tack Lena.
Jag hoppas dock såklart att bebisen kan tänka sig att vänta lite till innan den kommer.

Godnatt kära vänner. Imorgon är det full fart igen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Förresten, har ni kvar bebisleksaker efter L eller är det något ni skulle vilja ha? Vi håller på att rensa ut lite och vi ska en sväng till till Uppsala nu i juli. Lite ska sparas, en del ska jag nog donera till ÖF som tack för ett underbart år, men hojta om ni behöver något!

Postat av: Johanna

hej vannen!! har inte vart inne pa din eller lenas sida pa evigheter eftersom jag inte har internet! iaf, saaa snygg klanning (typ korall) som du hade pa Lenas bilder, du ser sa vacker ut!!! bade du a lena ser ut att strala, det gladjer mej mycket!! jag ar ledsen for jag ar sa dalig pa att hora av mej, men jag finns har och ni har i mina tankar!! jag har avslutat alla mina tentor forra veckan och imrron tar jga examen, yihooo... mamma a pâppa ar har a halsar pa!! har aven andra grejer att skvallra, men det lamnar jag till sen :):).. snart at det dags for bebisen; jag kan inte vanta!! sag vilka namn ni hade valt ut; dom var alla fina!!! sa jag hoppas du kan knappa igen sa fredde for vara med nar bebisen kommer!!! dessutom, var glad for att du bara vill kaka frukt, hade det vart jag hade jag sett ut som en kanonkula redan!! men du ma ata andra grejer an frukt; bebisen behover mer an sa a aven du :):) njut av sommaren a tiden med liam till nya bebisen anlander!! saknar er!!! massa pusssar, jojja

2009-07-10 @ 13:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback