[Hunger]

TJag önskar verkligen, verkligen att man som gravid kunde få
typ dropp under natten. Jag är så sjukt hungrig när jag vaknar
att det känns som om magsäcken ska vända sig ut och in.
Ingenting är jag sugen på och det känns som att allt växer i
munnen på mig. I-landsproblem? På hög nivå!

Idag har vi i familjen våran första lediga dag tillsammans på 14 dagar.
Inte helt ledig då Fredrik måste jobba ett par timmar, men ett par timmar
känns obetydliga nu när jag varit själv hemma så mycket.

Idag ska spjälsängen byggas ihop, bb-väskan packas och lägenheten
städas.

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Jag har samma problem med min hunger på morgonen.

Nu ha jag handlat vår spjälsäng med tillbehör och hämtat hem barnvagnen. Så nu får bebis komma när h*n vill. Ska oxå börja packa BB-väska då jag kommer upp till Sorsele. Men just nu känns förlossningen LÅNGT borta har så mkt vi ska ordna med där hemma innan bebis kommer. Ha det bäst! STOR KRAM

2009-07-12 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback