[Inhandling till bebisen]

Nu har jag skrivit inköpslista till Fredde och skickat med,
nu jäklar måste allting bli klart snart till bebisens ankomst!
Förra gången vet jag inte huuuur tidigt ute man var med
allt, denna gång är framförhållningen värdelös.... kan ej
komma på vad man behöver ens?
Den här spjälsängen ska vi satsa på, ville egentligen ha en
vit men eftersom vi bara har ekmöbler i sovrummet får det bli
en träfärgad.

Sen ska det inhandlas skötbord, skötbädd och korgar.
Vi har kvar ett skötbord sen förra gången men det är ett
man borrar upp på väggen, vilket vi inte har lust till här...

Vagn och bilbarnstol har vi, så det är väl egentligen bara
lite småprylar som fattas. Typ babysitter och babygym men
om jag inte minns fel finns det kvar hemma hos mina föräldrar
efter systers pojke.

Måste inhandla lite mer kläder också, typ bodys med kortärm
behöver vi nu när det kommer att vara varmt när juvelen kommer.


Kommentarer
Postat av: Nina

Det börjar närma sig nu va? Spännande! Jag förstår att du var less på värmen, det var jag också vid mina två sommargraviditeter. Hoppas att det löser sig med flytt osv på ett smidigt sätt och att du får vila lite nu innan bebis väljer att titta ut. När är det magiska datumet?

Kram Nina

Postat av: Josefin J

Jag har inte heller fixat allt än till bebis ankomst. Har spjälsäng med tillbehör kvar etc...

Hoppas du får en bra dag! kram

2009-07-07 @ 10:25:10
Postat av: Lakritsfia

Åååh vad roligt att shoppa!!! :-D Vi har typ ALLT kvar sedan tjejerna... Och av mycket har vi två! skratt Men vi har lånat ut en hel del... Tänkte faktiskt plocka in spjälsängen idag, kanske är det ju bara 2 veckor kvar för oss... panik

2009-07-07 @ 12:02:52
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback