[Ny vecka ]

Så var det ny vecka igen då. Tiden går så fort att jag knappt hinner
med, redan har halva juli passerat! En vecka kvar tills Lilleman åker
till mormor och morfar i Ö-vik, den ska vi ta tillvara på! Vem vet, sen
kanske det inte blir några fler dagar med bara Liam här hemma? :)

Nu känns det att det är trångt i magen. Jag känner alla möjliga
kroppsdelar peta ut lite varstans. Samtidigt har jag världens foglossning,
aj vad ont det gör, speciellt om nätterna.

Idag väntar barnmorskebesök,födelsedagsfriande och husvisning. Skulle
egentligen gå på arbetsförmedlingsmöte också men jag måste avboka det,
kan ju inte så gärna ta L med mig dit...


GRATTIS ÄLSKADE LENA PÅ FÖDELSEDAGEN!!
HIPP HIPP HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!

Kommentarer
Postat av: Lena

TACK min underbara vän! Jag har faktiskt haft en jättemysig kväll, trots att inte du ärade mig ett besök. Jag tycker om dig mest av allt ändå. Du vet. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback