[Ont i mammahjärtat]

Väskan står packad i hallen, Lillemannen har ätit sin sista
måltid här hemma på en vecka och det blöder i mitt mamma-
hjärta. Hjälp, jag som har längtat efter den här veckan att bara
få vila upp mig trodde aldrig att det skulle kunna kännas såhär
jobbigt!

Men, han kommer faktiskt att befinna sig på den bästa platsen
av alla, tryggare kan jag nog inte vara egentligen. Han kommer
inte hinna sakna mig och jag borde istället bara njuta av tanken
på hur roligt både han och mina föräldrar kommer att ha en hel
vecka...

Känns också konstigt att inte JAG ska få åka hem, nej jag får snällt
vänta ett par månader! Nej nu ska jag gå och lägga mig och snusa
honom i nacken när jag har chansen!


Kommentarer
Postat av: helena

Länge sen jag kikade in, vilket datum är lilleplutt beräknad? Och var ligger huset? Grattis till det oxå!Hoppas förlossningen går så fort och smärtfritt som möjligt! Och även om Lena är toppen så förstår jag att du vill ha Fredrik med dig! Jag vart som exorsisten när jag födde Julia och man vill kanske inte drämma till sin kompis trots att man är i ett "visst tillstånd" Pappan är ju dock helt ok och tillåtet att skälla och banka på ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback