[Packning pågår]

Här hemma är jag i full färd med att packa, rensa, packa, rensa.
Har även tagit mig en promenad och hamnade på PH hos min söta gudson.
Jag blir så glad när jag träffar honom för han fullkomligt strålar inifrån och ut!

Älskling kommer hem tidigt från jobbet idag och nu är han LEDIG i en vecka!
Våran första lediga vecka tillsammans i sommar, åh vad vi ska njuta!
Hoppas också att det blir två veckor till ledigt för hans del direkt efter den veckan,
dvs att bebisen väljer att inte gå över tiden 1-2 veckor!

Förresten har det inte bara varit skönt med vila för den blivande mamman nu när
Liam varit borta i en vecka. Jag och Fredrik har även fått tillfälle att njuta av en
massa egentid TILLSAMMANS bara han och jag! Och vi har haft det riktigt roligt,
skrattat och busat en massa och bara varit SAMS en hel vecka :) Inte för att vi brukar
bråka så mycket direkt, men det blir alltid en massa småtjafs över småsaker när man
har småbarn om vem som ska göra vad. Den ena vill vila när den andra kommer hem
från jobbet, och den som kommer hem från jobbet är lika trött. Skönt att bara kunna
lägga sig ner och sova en timme mitt på dagen tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Erika

Men åååå, det finns ju inget bättre än att känna att man faktiskt KAN lägga sig på soffan, kramas och bara somna om man vill :-). Vakna en timme senare och bara njuta av den andres/-as närhet! NJUUUUT medan ni kan. Snart har ni ju en till liten rackarunge hos er :-D. Hoppas det kommer igång snart så du/ni slipper vänta längre! Sköt om er! Kramar

2009-07-27 @ 12:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback