[Shopping och garderobrens]

Idag blev jag glatt överraskad av att F frågade om jag hade lust att
bli avsläppt på Gränby ett par timmar. Han skulle åka och hjälpa
en kompis att sätta upp ett par tapetvåder, och jag var inte sen till
att tacka ja :)

Där fyndade jag en massa kläder till Lilleman och lilltrollet, lite
bra-att-ha-prylar till bebban såsom stjärtsalva och koksaltlösning,
småflaskor med schampoo osv för bb-vistelsen och så.

Väl hemma igen har vi sysselsatt oss med packning och rensning.
Nu är Liams garderob rensad och alla kläder som han vuxit ur
är nerpackade. Nu är det garaget som väntar för kvällen och sedan
får vi gå och lägga oss och ställa väckaren för:
IMORGON KOMMER LILLEMANNEN HEM TILL OSS IGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Lakritsfia

Ååååhh härligt!!! :-D

hmm... Är nog inte lika teknisk som du... Hajjade inget av den där sidan typ. asg Men om du har tid över och lust och inget alls att göra så skrik till så kanske du kan hjälpa mig att ändra lite!!!! :-D Skulle sååå gärna vilja få in bilder högst upp och lite andra färger...

Postat av: Anonym

hej , ska vi följas åt via bloglovin?

Jag är en ung 2 barns mamma.



Kram

2009-07-27 @ 19:34:44
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Åhh vilket kärt återseénde :-)

2009-07-28 @ 05:34:35
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback