[v.38]

Så har man nu gått in i v.38. Samtidigt som att det känns som om
tiden står still flyger den iväg. Jag har svårt att inse att det verkligen
snart är dags! Jag känner mig som sagt som jag gjorde i v.40 med
Liam, och det är ingen höjdare!

Liam är i Östhammar hos sin farmor och farfar. Det glädjer mig, för
han njuter så mycket av att vara där, och de kan ge honom så mycket
just nu som inte jag kan. Jag vet att det kommer att bli bättre, men det
känns i hjärtat när man inte räcker till.

Detta ska jag försöka förgylla min dag med:
[x] Ta fram vagnen, och tvätta den.
[  ] Renbädda sängen
[x] Ta fram bilbarnstolen och tvätta klädseln
[  ] Skura golv
[  ] Vika tvätt
[  ] Sortera bort leksaker i Liams rum
[x] Rensa kameran på bilder och ladda den
[  ] Vila & sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback