[Vila]

Halva dagen har jag tillbringat i sängen. Det var evigheter
sen sist, jag brukar aldrig ha den ron i kroppen. Det var
så otroligt skönt. Även om jag inte sov särskilt mycket har
jag verkligen vilat.

Fast jag vilat, och laddat mina batterier med några timmar
ensam i sängen så känner jag mig orkeslös och matt.
Fredde är och målar klart hos sina kompisar som han hjälper.

Skulle vilja ta med Lilleman till badet eller hitta på något, men
min kropp hänger inte riktigt med idag. Bäst vi håller oss
lugna och hittar på något mysigt hemma istället kanske.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kram tillbax till dej;) i bland känner man bara att man bli tagen förgivet..men man måste ju få ha sina "tråkdagar" med ibland...hoppas allt löser sej för er med boende och allt runt omkring

Postat av: Jessica

Kram tillbax till dej;) I bland känns det bara som man blir tagen förgivet,,så man måste få ha sina tråkdagar ibland:) hoppas allt löser sej för er mer boende och så, kan tänka mej att det blir extra drygt när man har ett datum som det MÅSTE vara löst till..

Kram!

2009-07-04 @ 22:06:02
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj nu vart det många inlägg från mej;) det 1:a syntes inte

2009-07-04 @ 22:14:07
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback