[Barnvaktat]

Tillbringar kvällen hos min gudson medans hans päron befunnit
sig på Bruce Springsteen konsert. Vilken härlig kille han är! Ja,
inte Bruce, utan Maxen braxen. Så glad, så gó! Är så glad att han bor
så nära mig så jag får träffa honom lite oftare. 

Usch vilken regnväder det har varit idag. Jag och Liam var ute nån timme
efter att jag hämtat honom på dagis, men det var max vad jag pallade 
med! Hoppas på finare väder imorgon då vi är lediga hela familjen, 
tänkte ta en heldag med Liam och hitta på nåt med honom, åka iväg på 
någon utflykt eller så, skulle han nog tycka var mysigt! 

Annars då, nu har halsbrännan kommit på besök fastän jag vänligt men 
bestämt gjort klart att den inte är välkommen.  urk!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja som det ser ut så kommer jag.

Stefan ska iväg och träna fotboll så jag hoppas det inte kör ihop sig.

Vilka kommer i tråden?

Spelar förresten Fredde nån fotboll nu?

Stefan ska ner och prata med tränaren för Iron idag om han kanske ev kan få börja där för han pallar inte att spela med Rex.

Blir långt att åka efter jobbet.

Vad ska ni hitta på idag?

Hojta till på mobilen om ni vill ses.

Kram

Postat av: Josefin

Jag slipper halsbrännan än så länge

Har ist börjat få foglossning. AJ!

Hoppas ni får en toppen dag! kram

2009-06-05 @ 09:32:53
Postat av: Veronica

Ja skåpet vill vi ha,sorry,sega!!

Så jäkla mycket jämt bara men det fixar vi nu när Stefan blir ledig :-)

Imorgon kommer några kompisar över fast inte förrän på kvällen.På söndag gör vi inget heller.

Kram

2009-06-05 @ 10:19:13
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej vännen. Va kul att du tyckte att det blev bra! =)

Jag vill gärna komma på söndag, men det är så svårt att säga om jag orkar. Har oftast mycket ondare på kvällarna. =(

Jag vill se magbilder, vännen!! Du måste ju ha växt massor! ;)



Ha det så bra, hoppas vi ses på söndag! Kramar

2009-06-05 @ 15:32:24
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback