[Bebisväntan]

Ännu en natt av klåda. Usch det gör så ont i mig att se hur
mycket han lider. Var vaken och skrek till 12 inatt, och ingenting
var bra... verkligen gallskek i 2 timmar, det är ingenting man är
van vid längre men han var ju sååå trött också. Så vaknade
han 6 imorse så jag hoppas att han tänker sova middag med
mig ett par sammanhängande timmar idag, det behöver vi
nog båda!

I övrigt då? Det börjar närma sig nu!! Tänk att det bara är dryga
5 veckor kvar tills BF nu... och det betyder att det KAN vara
bara 3 veckor kvar. Eller 7. Jag är tung, och jag har grymt ont
i fogarna, speciellt om nätterna. Gnäller gör jag också.

Är så sjukt nyfiken på vem som gömmer sig därinne nu, jag
är mest inställd på en kille till, men man vet aldrig :)
Fredde är lite bångstyrig när det gäller namn, jag hittar
hur många underbara fina namn som helst, men det kanske
är tur att Fredrik sollar bort ungefär 98% av dem. Annars hade
det blivit svårt att välja.

Favoriter just nu är Oliver till pojke och Alice eller Tilde till tjej.

Om jag själv fick välja skulle det bli Mille men Fredrik är väldigt
svårövertalad och kan inte tänka sig många andra namn än
Oliver.




Kommentarer
Postat av: Josefin J

Ja tänk att det ska vara så kul men svårt med namn. Vi håller fast vid Kevin och Ella. Min dröm vore Ella Teolinda Linder :) Jag har fått mindre ont i kroppen, tror det beror på värmen. Men ist svettas jag enormt mkt om nätterna. Hoppas Liam kryar på sig snabbt. Ha en bra dag! Kram

2009-06-30 @ 09:29:48
Postat av: Busschauffören

Kul att ni funderar på hyffsat normala namn iaf. Man börjar bli lite less på Thindrah, Månstråleh, Novah osv...

2009-06-30 @ 23:38:43
Postat av: Nina

Jag tycker ju då att Alice är ett alldeles förträffligt fint namn ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback