[Dop]

Idag väntar dop av våran klimp Lucas, ska bli mysigt med
en dag med allihopa!

Som de flesta vet, vart det skit med både hus och lånelöfte.
Eller, lånelöfte väntar vi fortfarande på, men vi hann inte få
det innan budgivningens slut. Och det får vi veta på fredag
eftermiddag. Tycker att denna bankman som vi jagat oss
svettiga efter i 3 dagar kunde hört av sig bara för att säga
att han inte kommer att hinna kolla på våran ansökan.
Han visste ju att det var bråttom liksom....

MEN - nu är huset ändå uppe i vårat maxbelopp så det kanske
var lika bra. Det var nog en mening med att vi inte fick
huset, och vårat hus kanske kommer snart istället.

Nu är jag aphungrig. Vad jag hela tiden är sugen på just nu
är kiwi och nektarin. Åh vad gott det skulle va. Nej, ska
försöka leta rätt på något gott att äta till frukost och sen tror jag
att jag ska lura ner Liam i badkaret med mig :)


Kommentarer
Postat av: Josefin J

Vad surt... Men de kommer fler hus...



Vi pratade med Banken igår, vi får lån om nån går i borgen för oss för ett visst antal tusen...



Ha en bra dag! Kram

2009-06-13 @ 07:46:18
Postat av: Veronica

Då var det nog inte menat att ni skulle ha det huset.Ni kommer få ett BÄTTRE hus.

Det är jag alldeles övertygad om :-)

Kram och trevlig lördag

Postat av: Veronica

Åhh va spännande!!!!

Då håller jag tummarna att vi blir grannar :-D

Kram

2009-06-13 @ 12:32:38
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback